Sepetim

DMG ICON - Çürük İnfiltrasyon Sistemi (2 li Set)

Aproksimal ve vestibüler bölgelerdeki başlangıç çürüklerinin mikroinvazif tedavisi için geliştirilen Icon çürük infiltrasyon sisteminin, koruyucu tedavi ile invazif tedavi arasındaki geçiş vakaları için yeni bir tedavi imkanı sağladığı bildiriliyor.
Ürün uygulama alanına göre 2 farklı şekilde kullanıma sunuluyor:
Icon Carries Infiltrant-Aproksimal: Sert dokuyu koruyan bir yaklaşımla özellikle başlangıç dönemindeki arayüz çürüklerinin tedavisi için geliştirilen ürün, patentli aproksimal uygulama ucu ile tedavi edilecek bölgeye kolay ve hızlı ulaşım sağlar. Frez kullanılmasına gerek yoktur.
Icon Carries Infiltrant-Vestibüler: Özellikle ortodontik tedavi gören hastalarda braketlerin çıkarılmasından sonra vestibüler bölgede görülen beyaz noktaların giderilmesinde kullanılmaktadır.
Arayüzlerdeki başlangıç çürükleri (dentinin dış 1/3?lük kısmını geçmemiş lezyonlar) ve vestibüler bölgede mine düzeyindeki lezyonların (braketlerin çıkarılmasından sonraki çürük oluşumuna eğilimli beyaz noktalar) tedavisinde kullanılan Icon ile sağlam diş dokusuna zarar vermeden çürük tedavisinin mümkün olduğu belirtiliyor.
Ürün ambalajında 0.3 ml şırıngada etching için hidroklorik asit, 0.45 ml şırıngada 99?luk etanol ile 0.45 ml şırıngada -metakrilat bazlı rezin matriksi yapısında olan ve içinde değişik katkı maddeleri içeren- Icon bulunmakta.
Ambalajlama:
2 x 0,30 ml Icon Etch
2 x 0,45 ml Icon- Dry
2 x 0,45 Icon-Infıltrant
12 x Arayüz Uygulama Ucu
2 x Luerlock Uç
Icon Carries Infiltrant-Vestibüler gönderilmektedir.